.:.,

Jag har verkligen haft en skit dag i dag, nästan så skit dålig att jag önskar att den inte fanns..
Vrf det varigt en skit dag vet jag egentligen inte..
Känner mej stressad utav nått, känns som att jag aldrig har tid..
Vet inte äns när jag umgicks med min storasyster sist..
Inget blir som jag planerat, jag hinner inget, men får massor gjort men ändå måste jag ta mej tid.. Tid som jag har men inte ser.. Vad stressar jag om ?

Just nu ligger jag i sängen med magont och kan inte sova, stressar över att jag ska upp om 3h gör jag så klart ochså, jag hade inte behövt ligga här själv och inte kunna sova men jag är dum och får skylla mig själv..

Suck, godnatt!

(I morgon är jag glad igen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0