L.Y.C.K.A

Vilken underbar dag jag har haft i dag, började med lite ärende inne i staden och sedan mötte jag upp emma och frida för liite shoping. och jag blev några hundralappar fattigare. Väl hemma kommer härliga frida förbi med present och bakelse :)) Blev att hoppa in snabbt i duschen och åka vidare till Bella där jag trodde att vi skulle äta god mat bara hon och jag. men ojj så överaskad jag blev när både alex frida sandra och emma hoppar fram med ballonger och grejor. Dom lurade mej verkligen ! Bella hade laga tre rättes midda och maten va jättejätte god :) har verkligen haft en toppen dag och kväll Tack så jättejätte mkt ! ♥

Ska nu ta och lägga mej och kolla på en film med lite te.
I morgon väntar nya äventyr.


Herregud va lyckligt lottad jag är !!  ♥♥♥



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0