All i need is..

Så har ännu en dag gått, hann bara komma "hem" innan jag va på väg ut ur dörren igen för att åka till Ullared med Alex Lollo och Maja. Fick en hel del köpt som jag måste ha nu när jag ska flytta. Har haft en himla trevlig kväll och tiden bara rinner i väg när man är omringad av härliga människor.. Vi är i Alf på väg hemåt nu, har fått i oss lite mat i magen. Nu längtar jag efter en dusch, nybäddad säng och min pojk. Men de sist nämna får jag sakna ett tag till <3

I morgon är de ledigt som gäller och då återstår de att fixa de jag inte gjorde i dag och lite till.. :)

Jag kan inte riktigt sluta att tänka på hur lycklig jag är. Allt känns så bra och jag vet att allt bara kommer Att bli ännu bättre ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0