Dreams

Oj vad jag är trött hela tiden.. är fortfarande lika trött som jag va när jag klev upp ur sängen i morse..
Vet inte vad det är med mej riktigt, känns som att jag aldrig är pigg nu för tiden..
Men de kanske ordnar upp sig snart.
Kan ju fkt va så att de beror på att jag slarvat som fan med träningen ochså..
Jag vet ju att jag egentligen behöver träna..
Men nu slutar jag snart att jobba och då tänkte jag häla på syrran en sväng och fixa lite smått, de som går i lägenheten..Måste även ringa och boka tid och gejer..
Och som sagt skule jag behöva träna med..

Jag älskar att de är plus grader ute och att solen tittar fram!
Längtar som tusan till sommaren, semestern och somen.

I morgon är jag ledig, sen är de ett mördar pass på 15 h på torsdag och sen yttligare 8 h på fredag men sen går jag på helg..
Fredagen ska spenderas lugnast möjliga för på lördagen är det 20 år fest och de innebär även maskerad..
Alice i underlanet har dom bestämt att ja ska vara..
Men de blir nog kuligt :)

Men dags att jobba vidare en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0