Rubrik.

Sååååå... Va det måndag igen! Helgerna går allt för Fort.. Jag längtar redan till helgen kanske lite extra mkt för att mamma och pappa kommer hem.

Jag har i Alf haft en bra helg, blev en lugn fredag med mys och mat. Lördagen va det som sagt maskerad som stod på schemat, va trevligt och jag hoppas att Frida och Emma va nöjda :)
Söndagen va nästan värdelös. slapp, sov jätte länge och låg mest i sängen. Fast med mitt sällskap kan jag göra om de varje söndag ! <3

Fullt med jobb och annat nu i veckan och jag hatar känslan av att jag måste "ta mig igenom" jobb dagarna! Tog all lust att jobba vägen ?
Jag som alltid jobbat extra och legat i.. ? Kanske kan de va för att de finns så mkt annat jag hellre vill göra ? Mmh, jaja..

Men är väl Dax att jobba lite :)
Ha en fin dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0