Sista jobbpasset

Nu är det bara 5h kvar på den jobb helg vilket även betyder en veckas semester i Egypten..
Jag är helt slut i huvet just nu,tappar bort allt, glömmer bort va jag ska göra och hittar inte rätt ord.. Så semestern kunde inte kommit lägligare.

I dag jobbade Bella elefantl sista passet på hennes vikariat här på jobbet.. Tråkigt tycker jag. Mycket lättare att jobba när hon är här och sen är hon väldigt duktig på det hon gör!

När vi sa hejdå pikade jag henne att man får minsann bjuda på fika när man slutar och sen tog det bara en liten Stund så står hon där med fika, ett Vaniljhjärta och två kinderägg. Underbart tycker jag ! <3

Men nu ska jag jobba på de sista timmarna,så höra vi !
Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0