Hero.

Våran lille kille klättrar på allt just nu, ostadigt klättrar han upp på allt som går och så klart allt som inte går. Så i går när han stod mellan soffan och bordet och ska flytta sig från soffan till bordet stupar han framåt och slår i huvudet.Då kommer så klart ett gallskrik, en bula och ett blåmärke.Mille verkade inte ha ont av de och somnade en timme senare för natten, när han vaknade i morse va han gnällig och somnade utan protester efter 1,5 h vaken. Vaknar efter nästan 2 h och vill bara hänga på min axel.Frida och Liam kom o barnen lekte lite och Mille blev gnällig och ville mys i Fridas famn. Sen kräks Mille och då blev jag lite orolig och ringde till 1177 vårdguiden. Dom tyckte att vi skulle åka upp till barnakuten, vilket vi gjorde. Fidde åkte från jobbet och väl där tog dom tempen, kollade puls och syresättning, öronen lyssnade på hjärtat. Mille va piggare och har nu ätit mat. Så allt såg bra ut och vi fick åka hem igen,SKÖNT.
I dag kände jag på mig att de inte skulle va något och de känns så bra att få det bekräftat.
Vi pratade om de och jag tror (hoppas) att man faktiskt känner på sig om de skulle vara något allvarligt.

Nu ligger vårat hjärta och sover och jag sitter här och skriver.
Det regnar ute, och är allmänt grått i dag. Inget inspirerande eller energigivande väder direkt.
I kväll kommer Fiddes Mamma, pappa och bror hit för att fira honom.Jag hoppas ochså att jag ska hinna med en löprunda.
Jag , Alex,Frida och Mamma har i 3 veckor snart 4 kört ett eget påhittat träningsschema. I detta schemat ska man springa en runda i veckan minst. och sist sprang jag 2,6 vilket kanske inte är så mycket men för mig, som efter mig graviditet inte sprungit eller tränat kändes de jävligt bra. Min plan är att jag ska orka spring 3 km i kväll. Med rätt inställning ska jag nog plåga mig igenom det.Hoppas jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0